Isabell - Färger jag FÄSTS vid!

Hejsan allesammans!

Jag är hemma från Amalia nu. Åkte hem klockan 23:00.
Vi hade kul som vanligt. Vi såg på Flicka 2. Den var bra,
men inte bättre än den första. Jag är jätte trött just nu, så
jag ska snart gå och lägga mig. Just nu sitter jag vid msn.

Tänkte berätta om lite färger som jag ÄLSKAR! Och är
väldigt fäst vid! (Bilder lånade från google).

Som jag sagt förr så
ÄLSKAR jag stickelhåriga hästar.
Jag vet inte hur jag började gilla dem. Jag har gjort det
väldigt länge nu faktist. Jag känner ingen som har en
häst som är den färgen, så på så sätt har jag inte börjat
gilla den. Jag tycker den bara är sååå himla vacker! ↓



Sen så har jag ganska nyligen STARKT börjat gilla
hästar som bär färgen mörk Isabell/apelkastad. Inte
vanlig
ljus Isabell färg, utan den ska vara mörk som
 Linn Ingvarssons förra ponny BraveHeart (Också
 kallad Braven). Med fläckar på bakdelen, eller över
typ hela hästen. ↓



Sen så gillar jag också färgen Silversvart.
Men den finns bara på Islandshästar. Tycker
den är så fin och annorlunda. ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback