Isabell - Fredagsmys<3

Hejsan alla fina läsare.
Idag har jag ju som sagt inte gjort så mycket. Ungefär vid 14:30
kom Jimmy och vi har inte gjort så mke. mest myst och sett på tv.
Vi såg även American Pie "The Wedding". Och åt lite godis och god
middag åt vi också! =] Nu sitter jag vid datorn och nästan alla andra
har gått och lagt sig. Ska nogh vara uppe ett litet tag till.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra på förmiddagen. Får
väl hitta på något kul eller bara ta det lungt. =] Sen efter hockeyn
kommer Jimmy och hämtar upp mej, så då far vi till honom och jag
ska typ sova där. =] Blir ingen ridning imorgon. Men nästa lördag! =D
Då tror jag det tyvär inte blir någon Miranda, men Madonna blire iaf!! =D
Guuuh vad jag längtar!!! Blir ju då första gången jag rider henne, om
jag nu ska göra det då. Vi får se. =]

- Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback