Isabell - Full kväll! =]

Hejsan.

Sorry att jag inte kunnat uppdatera något idag, men jag har ju inte varit hemma på hela dagen, kom just hem från pojkvännen<3

Tänkte ju mobilblogga för första gången idag på skolan, men det gick ju som det gick... Det gick bra först, men sen stod det att det inte gick att blogga. Det var tydligen nån spärr som man måste upphäva eller nått för att kunna blogga. Så det sög ju... Dessutom var jag inne på internet i typ 3 sekunder och den drog 8 kr från mobilen!!!?? =O

Efter skolan åkte jag till Hjoggböle och har varit där med Jimmy hela dagen/kvällen. Har till och med åkt lite fyrhjuling! =D Sen har vi bara sett på film/tv. Hann se typ en timme av American Pie 2 som går på kanal 3 just nu, sen tänkte jag fortsätta se den nu när jag kom hem, men då har ju alla alla tv:ar... Så jag tog en schweizernöt marabou ist. Den är super good!! =]

Ska läsa lite bloggar och blogga kanske lite mera senare ikv, sen blire att sova. Lisa åkte ju till Stockholm idag klockan 13:10 tror jag planet gick. Så hon får hare så bra med familjen där borta under hela sportlovet! =]
Hann ju som sagt inte lägga ut nå bilder på min nya röda jacka, men det kanske kommer ikv eller iaf garanterat imorgon! =]


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din pojkvänn?

2011-03-05 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback