Isabell - Godmorgon! =]

Hejsan! =]

Idag har vi ju sovmorgon! Men det dåliga var att jag
ställde klockan på 08:00 och gissa när jag vaknade av
mej själv? Jag vaknade 07:12!?!?! Och då var jag pigg??
Så jag steg upp då och har bara tagit det lungt och inte
stressat någonting! Så det är ju ganska söknt. =] Ska ta
en buss som går 08:55, Maja kommer förbi typ 08:45, så
då går vi ner till bussen. Idag tror jag att jag ska gå på stan
ett litet tag efter skolan. Innan jag skulle sova kom jag på
vad jag skulle ha på mej på skolavslutningen?! Hihihi! Redan?
Men det blir nog bra! Då kanske jag ska kolla lite om de
sakerna jag tänkte ha då finns på stan. Eller jag vet att det har
de, bara frågan om de har kvar de :S Hoppas! Men jag tänkte
även kolla lite häst saker. Blev så himla sugen!! Vill bara ha de
där schabraket och lindorna från Schockemöhle. Får be dem
beställa hem det åt mej. Blev så himla sugen på....

HÄST OCH SOMMAR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback