Isabell - Helgen :]

Fredag

Efter skolan gick jag till stan med Lisa och mötte Jimmy och hans kompis. Sen gick jag och Jimmy till anderstorp skolan och kollade på när hans lillebror och lillasyster hade träning (Innebandy). Efterd et åkte vi hem till han. Hade en mysig kväll med honom. Förutom att vi såg hockey... Men jag halv sov typ under tiden det pågick, hihi^^

Lördag

Vi ställde klockan på 09:00 och då gick vi ner och åt frukost. Efter det åkte vi in till stan för att Jimmy hade innebandy match. Så då såg jag på den. Träffade också min lärare där. :) Efter det åkte vi hem till mej. Då såg vi på tv och gick ner till kiosken. Det var ju tydligen premiär på mjukglass där då. Första dagen dem började sälja dem iår var igår! =D Det var gott! Jag köpte en. ;P Sen såg vi mer tv och sen gjorde jag tacos. Sen såg vi en film som jag hade hyrt. Night And Day. Den var bra. :] Sen kom hans mamma och hämtade oss, sen så sov vi hos han igen och spänderade resten av kvällen med hans kompisar, tv och bara myst. :]

Söndag

Vi vaknade ganska tidigt. Först nån gång vid 06:00 haha, sen klev vi typ upp 08:30. Då åkte vi och hans kompisar ut med skotrarna och grillade korv. Det var kul! :) Sen har vi bara sett på tv och sen hämtade mamma och pappa mej för typ en timme sedan eller nått sånt. Vi beställde pizza. Nu sitter jag vid datorn iaf och lyssnar på spotify och smsar. :) Sen ska typ jag och Lisa till Klippan. Ha det bäst så bloggar vi mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback