Isabell - Hemma! =D

Hej! Nu är jag äntligen hemma! Hahaha!
Jag har just ätit. Vi åt kyckling mango=Mmmm! Sen hämtade pappa Hasse. Så nu sitter dem och ser hockey. Vilket suger enligt mej.^^
Men nu har jag då massa nya låtar på min mobil! =D Jag har ju ny mobil och har inte haft några låtar, till idag. Har ju åkt hem från Åre idag och det tar typ 7 timmar eftersom det är typ 60 mil... Så då passade jag på att skicka låtar till min mobil från Amandas. Nu sitter jag hemma vid datorn och fixar nya låtar till spotify =]

Ska också packa upp väskan. Vi har då haft fint och SUPER VARMT väder!! Sen badade vi ju på Holiday Club igår också. Det var kul :) Men det hade jätte konstigt, för de hade inga väggar mellan killarnas och tjejernas omklädningsrum?? :S Det var killarnas och damernas och imellan de var det mix, så där fick det både vara killar och tjejer. Men det var många skåp väggar överallt, så man såg inte. Man är helt mör i kroppen efter skidåkningen och bil resan haha! ;] Men det har iaf varit jätte roligt! Vi har ätit massor av godis och god mat. Sett på tv och spelat kort och monopol. Jag köpte också ett par örhängen på kicks där borta. Här skulle de säkert kostat 49:- Men där kostade de bara 25:-!! =D Det är bara vanliga runda vita pärlörhängen. Glömde ju mina andra hos pojkvännen ifredags... -.- Första gången jag var där glömde jag väskan och nu örhängena haha ;) Men de var ändå så små och jag ville ha lite större.

Nu måste jag verkligen läsa ikapp alla bloggar HAHAHAA! Idag var vi förresten och tittade och fotade på ett vattenfall i Tännfors! Det var AS vackert!! Jag ska lägga in bilder!
Sen när vi gick in på nån statoil och skulle äta lunch idag köpte jag och Amanda godis efter och kassa killen var AS SKOJJ!! HAHAHA! Vi dog typ!! HAHAH! xS xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback