Isabell - Hemma =]

Hejsan =]

Nu är jag hemma från stallet.
Idag hade jag Floyd gubben! Det var jätte kul! Han var så himmmla fiin!! Vi hade hoppning så vi hoppade fem och en halvan. Det var kul. Vi byggde fram också. det gick då super bra! Är nöjd.

Men det dåliga är att jag har typ nästan blåsor i knävecken av ridstövlarna... :(
Men så är det ju när man ska gå in ridstövlar. Så det får jag leva med. (:

När jag kom hem åt jag middag och sen duschade jag. Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik. Jag ska se MASSA avsnitt av Ponnyakuten för jag har typ missat 5 st!?!? Helt galet! Inte klokt!
Sen ska jag ta på mig ett par jeans och mamma ska nåla, så ska vi senare göra om dem till nya jeans shorts! Det är ju klokt att göra nya saker av något gammal som man knappt använder, än att köpa nytt =]
Men ni får hare bäst så blogger jag/vi mera imorgon. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback