Isabell - Känns som fredag?

Hejsan.

Det känns verkligen som om att det är fredag idag?
Vet inte varför? Har trott att det har varit torsdag hela veckan och idag tror jag det är fredag? Hahah!

Jag har det då trevligt och äter nu godis och dricker läsk. Kanske därför det känns lite fredagskväll. ;P
Har övat på min sång läxa och har även suttit och lyssnat på den på spotify.

Imorgon har vi ingen idrott, så då har vi flyttat upp musiken, så imorgon slutar vi typ 13:10!! =D
Härligt de på en fredag! Sen ska jag vara med Lisa och Jimmy imorgon. Så det kommer bli kul! =]

Nu ska jag nog gå och duscha. Slänger in ett inlägg senare. ♥


Två helt underbara flickor!...<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback