Isabell - Madonna <3

Hejsan.

Nu har jag varit hos Madonna. Jag sa att jag ville
ta en promenad med henne idag och lära känna
henne lite. Hon löste väldigt mycket hår.^^

Hon var så snäll och fin. Det har ju smält ganska
mycket på vägarna så det är ju skönt. Men jag hade
halkiga tennisskor och det var ändå ganska halt.
Så ibland när hon skulle sträcka sig efter gräs
gled jag efter. ;) Men det gick bra.

Jag gjorde lite tempoväxlingar i skritten och gjorde
halter med henne lite då och då. Så när jag stannade,
tvär stannade jag utan att kolla om hon "var med".
Hon ska alltså stanna utan att jag börjar sakta ner
själv. Hon ska då stanna bakom mig eller bredvid
mig. Hennes framben får inte vara framför mig. Då
om hon gjorde det backade jag henne tills hon var
bakom mig igen och fick då beröm. Skrittade bara
med henne. Hon var då jätte mysig!(L) Hon är så söt
för hon har så litet och smalt ansikte!(L) Men hon har
blivit lite små tjock :3 Jag var typ där klockan 13:30
kanske? Och åkte hem typ just före 15:00.

Lisa är på väg hem. Så hon bloggar nog när hon
är hemma. Nu ska jag då gå och duscha och byta
om till vanliga kläder.


 

H J Ä R T A T (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback