Isabell - Miranda<3

Hejsan allihopa.

Skulle vakna klockan 09:45, men väcktes 09:40 av sms hahaah!
Eller det kanske bara var jag som tyckte att det var kul?
Jag och min sjuka humor haha! ;D

Jag har iaf fikat och bytt till ridkläder. Jag ska snart åka iväg till MirandaGumman<3
Så då blire att rida och gå tilld en andra hästen som jag ska börja rida, eftersom Miranda håller på att bli för gammal. Den här gången ska jag rida med mina nya ridstövlar som förra gången, men jag ska dock inte rida barbacka som jag gjorde förra lördagen, det var bara för att känna hur dem kändes att rida i. Dem är ju som sagt väldigt nya och jag håller på att gå in dem och jag har bara ridit id em en gång, så idag blir andra gången jag rider med dem och dessutom första gången jag provar med sadel. Så det ska bli spännande! =D

Men nu ska jag dra iväg mot pohan! Bloggar mer sen när jag kommer hem, Kramizar! ♥


                          Bild från 2010 på hösten eller om det var våren?



                                        U N D E R B A R A S T E ! ! < 3

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

de e bra med mej med :)

vad händer idah ;:)

2011-03-05 @ 10:35:11
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback