Isabell - Prov... -.-

Hejsan. Inte glad precis... -.-
Vet ju att vi ska ha SO prov imorgon, men sen fick jag också höra att om man ville göra det för att få VG-MVG fick man hålla på tills veckan 15, eftersom det är en inlämningsuppgift. Men tydligen inte. Alla har sagt fel till mig..
Så jag har typ varit skit sur hela dagen... -.- Det gjorde det hela inte precis roligare när jag fick höra att vi hade ute gympa och att vi skulle gå till vattenkullen som är en bit bort. Och då skulle vi gå dit med längdskidor och allt och sen åka runt eljuspåret i snöstorm.

Jag är då hemma nu och har varit det kanske i en timme eller nått. Sen ska jag följa med mamma och handla och köpa en liten mjukglass på kiosken om jag orkar, senare efter vi handlat. Sen ska jag fråga om vi också kan fortsätta med att fixa mina jeans shorts. =D Sen blire bara


Plugga, plugga, plugga, plugga........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback