Isabell - Shoppat

Hej. =]

Idag har det varit riktigt skönt väder ute! Iaf efter lunch. Då sprack himlen upp i solsken!
Då blir man så varm och glad. Lisa åkte in till stan klockan 13:00 och sen klockan 14:00 gick hennes buss till Umeå. Hon ska hälsa på hennes storasyster och hennes kille som bor där. Så hon kommer hem imorgon vid middags tiden typ.

Vi hade musik sista timmen. Det är så himla kul! Särskillt nu när vi över in låtar och så. Jag ska spelar Black And White med Michael Jacson på gitarr. Som jag sedan ska spela upp för musikläraren sen. Man får sjunga till om man vill, men jag har inte bestämmt mig än. Jag gör en lite svårare låt eftersom jag har spelat, tycker det är kul och kommer ihåg ganska mycket. Men man får ju välja vilken nivå man vill. Man får välja mellan gitarr och piano. Och mig vid ett piano vill ni nog inte ens se! Hahah!

Efter skolan idag gick jag in till stan och shoppade lite. Lägger ut bilder ikv. Skulle ju gå in på Kusen också, men det glömde jag bort... Så jag får göra det till veckan ist. När jag kom hem smakade jag lite av en ny chocklad som mamma hade köpt hem som jag sa att jag ville ha och prova smaka. Mjölkchocklad med apelsin i. Och den var AS GOOOD!! x}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback