Isabell - Stan

HejSan! =]

Idag på skolan hade jag och Lisa inte bara "LITE"
skrattattacker HAHAH! Sen efter skolan blev hon så
sugen på att äta på Subway, så jag hängde på. Det
är ju så gott! Sen gick jag in på Gina Tricot och
provade ett par korta jeans shorts. De brukar ju aldrig
ha min storlek.. Men de hade det idag! Men det satt
inge bra.. Det var ändå för stora, så jag måste nog ha
ännu en mindre storlek. Synd bara att dem inte hade
någon 32:a... Så jag får väl fortsätta leta eller klippa
sönder ett par som jag redan har hemma. Sen köpte
jag lite godis till Nationella provet i NO som vi ska ha
imorgon... -.- Sen ska jag väl typ prova min outfit som
jag ska ha på skolavslutningen och kolla om det blir bra.
Det är bara en accessoar som fattas. Ett halsband, men
det får jag köpa senare. Det är ändå så många kvar. :)
Sen ska jag sjunga som jag gör nu också. Idag hade jag
ju sång. Det är alltid kul! Men idag var jag faktist inte så
pepp på det. Men så väl vi börjat var det så kul att jag inte
ville sluta! Som vanligt hehe x) Fick även en ny låt som
verkligen går att sjunga på många olika sätt. Och passar
de flesta röster. Ska ha SOS med ABBA =D Ikv tänkte jag
ju se House, men då fick jag nyss veta av Lisa att Desperate
Housewives nya sesong ska börja om ikv klockan 21:00 på
Kanal 5!! =D FAN SÅ JAG HAR LÄNGTAT!!! Blev skiit glad!
Så det får ni inte missa! Jag ska se det ist för House.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback