Isabell - Stan + Främmande

Hejsan alla läsare.

Idag på skolan gick ju brannlarmet igång!
Mitt under en lektion där alla satt helt tysta
eftersom att vi gjorde läxförhör. Ni skulle ha
sett alla haha! Alla flög upp ur stolarna! Ingen
var ju beredd på det. xD Vi fick ju även våra
omdömen idag, så jag ska läsa dem senare.

Efter skolan idag gick jag och Lisa in till stan.
Där gick vi och kollade lite och gick även lite
med mamma och mammas kompis Bettan
(Elizabeth). Jag visade mamma skorna jag vill
ha och hon sa att jag skulle få köpa dem och
att hon skulle betala hälften, men det är bara
det att jag är inte riktigt säker. Dem är ju
snygga, men det är bara det att på höger fot
satt dem bra, men på vänster vard en för liten..
det trängde lite i stortån.. Så jag tror att det
inte blir nått. Provade iaf de där hängselbyxorna,
så jag ska kanske köpa dem ist. ;p

När jag gick till bussen träffade jag Maja. Hon
hade varit och tränat på reko, så jag åkte hem
med bussen med henne. Vi bor ju grannar, så
då är det ju kul att ha någon att gå med. :]

Nu är då Bettan och hennes son Martin här. Han
är 18 år. Vi fyller nästan år på samma dag! =D
Jag fyller 16 år den 20 April och han fyller 19 år
 den 22 April. Och pappa är påväg till Tyskland just
nu med massa kompisr, "Herrgänget". Jag väntar
då på att maten ska bli klar. Martin och Bettan ska
äta här. det blir god kycklingmango med ris! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback