Isabell - Stan!

Idag på skolan fick vi veta att några av oss skulle göra nationellt prov :S Och jag var en av dem :S
Men det gick då bra. :) Det var muntligt i svenskan. De sista nationella i svenskan, vilket känns skönt. Och jag var en av dem första ut.

Efter skolan gick jag in till stan. Hittade både det där linnet jag skulle ha och ett par örhängen som jag tittat på i typ en månad, men inte köpt än för det varit så dyra... Men det var bara ett par kvar nu och jag VILL verkligen ha dem! Så jag köpte dem med. Men jag hade ändå oväntat mycket pengar kvar på kontot än förväntat? :O Så det var ju kul! Då kändes det inte lika jobbit att köpa dem! ;D

Nu ska jag typ höra om Lisa vill till Klippan och ha lite kul :) Sen får vi se vad som händer :)
Ha det BÄÄÄST!! ♥♥

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback