Isabell - Super trött..

Hej.

Efter ridningen åt jag plättar och sen kom Amalia och hennes mamma och pappa. De skulle se hockeyn här.
Men jag och amme såg den inte. Sen kollade vi på hotellet där vi ska bo. Vi ska ju till side den 27 Maj! =D Det ligger i Turkiet. Så det kommer bli suuuuuper!! Första gången jag har varit där då! Och 6 gången jag är utomlands! Vi har värsta lyx! Vi kommer ha flera vattenkanor och kommer få ett band runt handleden som gör att vi får huuuuur många glassar och drinkar vi vill på hotellet!! =D Låter inte det bra?! Ser jätte fint ut! Sen kommer vi hem en vecka innan sommarlovet börjar. Så då kommer man vara helt sommarbrun! Kommer steka!
Vi ska fara med Amalia och hennes familj och en till familj som vi känner som har en son i Andreas ålder så han också får en kompis. Gratis mat äre på flyget också! Men det dåliga är att vi far typ 20:00 eller 21:00 så vi far ganska sent...

Nu har dom iaf farit hem. Jag är verkligen as trött... Orkar knappt hålla uppe ögonen.. Så jag ska typ göra mej klar och gå och göra en tidig kväll och gå och sova. Det ska bli skönt. berättar om ridningen imorgon.

- Godnatt Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback