Isabell - Vaken som tuppen!

Hejsan allihopa!

Jag hade ställt klockan på 10:00 och gissa när jag vakna? Av mig själv? 07:20?!? På en lördag till och med?!'Men sedan somnade jag om till typ just före 10:00.

Jag klev upp och fikade, borstat tänderna och massa annat. Sen så ska jag ju iväg till MadonnaGumman idag! =D♥ Jag ska dit vid 12:00 typ. Jag tror jag ska ta en promenad med henne och lära känna henne lite och göra lite NH-Övningar. Hovslagaren skulle också komma i helgen, men jag vet inte när. Hon skulle ringa mig om de blev några ändringar, men det har hon inte gjort än, och isf skulle hon ringa vid 11:00 och det har ju varit. =D

Bloggar mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback