Isabell - Vitberget

Hej!

Igår sov jag ju som sagt hos Lisa. Vi spenderade kvällen framför tvn.
Idag åkte vi ju slalom på vitberget! =D Vi fick ju sovmorron och sluta 14:00 på våran annars längsta skoldag! =D Toppen!

När jag kom hem har jag bytt om till vanliga kläder såklrt, bara suttit vid datorn och jag är verkligen sugen på en charles owen hjälm... Plus att det har fraktfritt på Hööks. Vi beställa.. Och fråga om Kusen & Co kan beställa hem enn schabrak och ett par benlindor till mej. Har också ätit upp mina chockladbollar också. Blev också sugen på att rida Mirandaplutt.. Har ju inte varit där på ett tag nu. Vill ta massa härliga bilder! Och fara till Madonna! Vet inte om jag bara ska börja gå en promenad och göra lite NH med henne eller rida. Ska nog dit på lördag hoppas jag! Ska försöka det iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback