Isabell - YEYY!!! =D

Oj, oj, oj, oj!

Statestiken går VERKLIGEN uppåt!! =D
Fortsätt så! Jätte kul att ni läser våran blogg! Och det är bara
att komentera om det är nått ni tycker vi har missat och sånt som
ni vill att vi ska skriva om! Ge gärna massor av förslag!

Hejsan!
Sorry att jag inte bloggat på nån dag nu, men det ska det bli
ändring på! Nu är jag tillbax! =D Idag efter skolan kom mamma
och hämtade mig på skolan. Guud, det är så himla varmt och fint
väder ute, och vårkänslorna kommer bara mer och mer! Men det
är ju synd att det blåser så himla mycket nu!! Mitt hår kommer ju
typ flyga av!! :S HAHA!

Vi åkte in till stan och jag och mamma köpte en skal/skid jacka åt
mej idag. Jag kan lägga ut en bild på den senare. Den är iaf röd och
skit snygg tycker jag iaf! ;D Annars hade jag ju nog inte köpt den haha.
Sen handlade vi och Andreas kom så han åkte med oss hem sen. När
vi kom hem gräddade mamma våfflor för jag ville ha det, så jag fick vispa
grädden. Olivia ringde också, så jag pratade en stund med henne.^^


Kommentarer
Postat av: Carolina

kul när det går uppåt. Såg att du redigerar bilder, jättefina. Det kan du göra till oss också. Bilden skickas till mejlen :D

2011-03-03 @ 18:42:17
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina

SV; Tack! :D Det blir nog finfint. Kan jag mejla bilden ngn annan dag? har inga bra bilder på den här datorn hehe :)

2011-03-03 @ 19:12:20
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina

Toppen :)

2011-03-03 @ 19:17:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback