Lisa - bio

Jetzt gehen wir ins Kino = nu åker vi på bio

Jaa, som sagt nu åker vi mot bion, jag bloggar mera när vi kommer hem därifrån.
Då ska jag säga om jag rekomenderar filmen eller ej, till er som inte sett den!;)

Jag älskar att gå på bio, riktigt myigt tycker jag att det är! haha.
Vi ska iaf sitta längst fram, då får man iaf inget huvud ivägen=)
Men aa, nu ska jag snart börja göra klart det sista som jag ogjort.

Justja, ikv blire melodifestivanlen, vilka äre som är med ikv, eller äre andra chansen ikv eller?:D
Vem hoppas ni går vidare då?
Men aja, slutbabblat för min del, nu måste jag gå.
pusspussheeej



Fiiina bilder från igår♥


hockeyspel!


först mötte jag Mackan, sen pappa, men jag förlorade båda..


fiina moa idag!(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback