Lisa - cheap monday

idag var jag och Isabell på stan en sväng=), med hem följde det: cheap monday jeans och en as snygg tröja, bilder kommer imorgon!:D

jag har iaf haft världens skratt dag idag HAHAHAH!!!
först hade vi nationella på svenskan muntligt idag, jag var med johanna och vi läste en text om en katt och kattens ägare och jag tyckte katten hette Morgan och det tyckte johanna också, sen läste några andra upp de dom hade hört i texten och dom sa att katten hette Moloblablabla nånting? HAHAHA vi höll på dö av skratt typ. sen dess har jag skrattat heeela dagen haha, diggar min humor;]

sen på stan träffade jag Lina och hennes kompis=), och då sa jag något ord fel och vi alla höll på dö av skratt igen haha.
sen var jag ocg provade jeans och då fick jag en till skratt attack för han som äger eller vad han nu gör han frågade om det gick bra, och issa stog också där, sen kan jag bara inte sluta skratta HAHA:], men som tur var kände jag och Isabell honom.
sen gick vi till subway och åt med jonna och P och då fick jag ennu en skratt attack!!!

Men aja, nu ska jag se big brother färdigt(L)
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback