Lisa - final

HEJSAN
igår efter globen hann jag inte blogga mera, men det var aaaaskul!:D, jag fick tre autografer!;)
jag fotades med Rickard Olsson och Christer Björkman och fick deras autograf, sen fick jag Eric Saades!
han var jättesöt mot mig och ella, efter han hade uppträdit så skrek ella: Eric Saade, gång på gång på gång!, sen så kollade han på mig och ella och gjorde slängpussar och hjärtan till mig och hon♥
jag lägger ut bilder mera om de senare!

ikv vare ju den riktiga melodifestivals finalen! tyckte ni rätt person vann? dvs. Eric Saade:)
jag visste att han skulle vinna, men jag vet inte riktigt vem jag ville skulle vinna, jag har inte bestämt mig ännu haha;]<3

jag ska iaf göra mig klar nu och lägga mig!
vi har haft främmande sedan kl 10 imorse!, men det har varit jättekul och trevligt=D
vi har hunnit göra massor=)
men nu ska jag sova.
godnatt på er!!!!!!!!!!!
puss & kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback