Lisa - hem, rida, äta, bio

HEJSAN SKELLEFTEÅ!!!
då var man hemma från storstaden, skönt att vara hemma faktiskt!=)
det gick bra att flyga, men när alla klev på så satt vi och väntade i 25min på att piloterna skulle komma som aldrig kom, men tillslut kom dom och då var vi tvygna att väånta i 15min till för då hade dom inte tankat planet helt men sen kom vi oss iväg, och det gick bra!:)

mamma och P kom och hämtade mig, sen handlade vi och sen for jag och Isabell på våran uteridning!
och gissa vad, jag fick KIT gubben!:*:*

sen hämtade mamma och P mig på stallet så bytte jag om och så, sen for vi till lilla kina i stan och åt middag, sen kom Issa också, så såg mamma, jag, p och issa min låtsas fru, riktigt bra film!, den rekomenderar jag till er;)
men aja, jag ska lägga ut bilderna imorgon från globen! och från uteridningen idag!
godnatt och sovgott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback