Lisa - Kit

godkväll=)
jag har just sett på ponny akuten!, de är suuuuperbra!!!
idag hade ju jag ridning, jag fick Kit, YES!:D:D
de gick asbra!, men han har lite korta ben när han ska över hindret men fiiiin är han, lillgubben♥
vi hade ju som sagt hoppning, vi hoppade 5 och en halvan. de var askul, vi byggde fram och så innan vi red.
inger var där och tittade på när vi red:)

jag ska iaf se på big brother nu!
asså jag måste sluta upp med bloggningen, asså jag måste blogga mera, så ni får kommentera vad ni vill läsa om så bloggar jag mera ju;)

jag kan lägga in en hiss & diss om ett tag, när jag kommit på vad de ska handla om haha!
men aja, håll utkik på bloggen för snart kommer det mera bloggning!
puss


(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback