Lisa - kit

HEJ PÅ ER
Ofta det var så läne sen jag bloggade,, haha det visste jag inte, menmen.
Idag hade jag ridning!!:D jag fick KIT det gick bra idag faktiskt!
Jag har väll inget speciellt att säga, jag ska iaf byta ridgrupp!!!:D:D, men jag vet inte vart ännu.

Idag på skolan hade vi kör, det var skiiiitkul! jag och Jonna skrattade och skrattade.
Jag ska iaf vara med henne imorgon, jag hoppas det går!<3
Jaa, jag har väll inget roligt att säga haha, jag ska packa till STOCKHOLM imorn tagga tagga tagga!!!
Men aja, nu ska jag fortsätta se på big brother!
Hare bäst så bloggar jag imorgonbitti=)
pussheeeeeeej♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

har du inte nyss bytt grupp=)?

2011-03-03 @ 16:23:39
Postat av: johanna

såg på dressyrmupparnas blogg att du gjorde en jättefin hästbild :) gör du sånna gratis? :d

2011-03-03 @ 16:26:17
URL: http://rosafluffmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback