Lisa - ojsan

HEJ PÅ ER
förlåt för en uuuuuuusel uppdatering, jag har inte bloggat på en vecka, jag har typ tagit en liten bloggpaus kan man väll säga? det är inget speciellt eller så, jag har bara helt enkelt inte orkat.. men jag bloggar hursomhelst nu!
jag vetr inte riktigt vad jag har gjort under en vecka:P, men jaa jag kommer inte på så mkt, jag har varit förkyld, ridit och åkt slalom!
när jag red i onsdags hade jag Lady Melodie, hon var rätt så fin, men jobbig att rida tycker jag.
och slalom åkte vi idag!, det ägde, skiiitkul var de:D

jag kan inte blogga nå mera nu för jag måste sova nu, ska upp tidigt till skolan.
men jag bloggar imorgon
puss och hoppas ni fortsätter läsa & kommentera!
pusspusspuss på er alla(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback