Lisa - school

HEJ
asså jag är verkligen uuuusel på att uppdatera, men jag lovar att jag ska skärpa mig!=)
jag har iaf varit med Jonna i helgen<3, vi har tränat haha duktiga flickor!

justja, igår var jag på bio, det var heeela släkten nästan:)
vi såg hur många lingon finns det i världen, haha sjukt rolig och bra film!:D

imorse var jag verkligen jäääätte trött, asså fatta nice att jobba ist för att gå skola endå haha..
jag skulle lätt kunna göra det, bara jag fick välja vart jag fick jobba.
hahah jag vet typ inte vad jag babbla om, men aja, jag ska slänga ut några bilder nu.
puss blogga mera sen:*


jag idag

Kommentarer
Postat av: jenna

sv; ja, men vi rider bara nu fram till terminens slut, sen ska jag sluta rida på SRK för jag har ju madonna att rida när jag vill:)<3

2011-03-28 @ 17:04:29
URL: http://justjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback