Lisa - sovgott(L)

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen<3, jag måste ju orka upp imorn;), jag har säkert opackat något också, så lika bra att gå ner och titta.
Jag som skulle se på big brother ikv, men nee det går ju inte för våran tv-grej har blåst omkull så vi har ina kanaler!?! kul?, näpp.. men då blire en tidigare kväll ikv, vilket är bra iaf!

Jag sitter iaf och nööööter en låt som är kung! jag lägger ut den och visar er, hoppas ni gillar den!
Jag kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon innan jag drar till skolan, beror på när jag vaknar haha och hur trött jag är:]
Men aja, nu går jag och tvättar bort smink m.m. Men jag bloggar hur sim helst imorgon, antingen på morgonen eller när jag kommer hem till pappa!
Hare bra så hörs vi imorn♥
puss och sovgott!!♥♥♥♥♥


Klicka på bilden för att höra låten!, jag rekomenderar er att lyssna;]<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej!

Har sett att du gör jättefina bilder av hästar, kollat på Ingrid Skoogs sida och jättefin bild, om du vill och kan får du gärna göra en "Heder" tror det heter det till våran blogg, tycker den ser tråkig ut om jag ska vara ärlig! :)

Hoppas du svarar och kan!

våran blogg är StallSM.blogg.se



Hälsningar Viktoria

2011-03-04 @ 09:28:34
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

fiin blogg ::D

2011-03-04 @ 10:34:07
URL: http://karolinaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback