Lisa - viking

HEJSAN HOPPSAN!
idag när vi slutade fick vi våra omdömmen, spännande!;)
haha jag har inte riktigt läst dom ännu men jag ska göra det och hoppas att dom är bra!:)

jag kom iaf nyss hem från restaurangen viking, jag, mamma, p, jossan, thomas och hans mamma var där och åt middag, jättemumms vare!:D
en trevlig kväll helt enkelt!

imorn äre den efterlängtade dagen fredag!!!
vi slutar 10 i 1 imorn för våran musik börjar tidigare, häääligt!
efter skolan imorn blire att gå in till stan med Isabell, för jag ska vara med henne imorn, sen ska vi gå och möta jimmy för han ska vara med oss:)

justja, imorn äre 1 april kan ni några riktigt roliga skämt? haha:]
det är premiär för talang 2011 imorgon också! det blir asbra ju!
men aja, nu ska jag fortsätta se på hockeyn heeejjja SAIK!:D:D:D
pusspuss


hahahahah vi var ganska taggade förra matchen!!:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback