Isabell - Bikini! =D

HejsanSvejsan!

Idag efter skolan blev det ju jätte fint väder ute! det var ju så himla mulet och regnigt på morgonen och en bit in på eftermiddagen också, men vid tre tiden sprack det upp riktigt ordentligt! =D

Jag tog iaf bussen hem och så satte jag mig framför datorn och tvn. Sen kom mamma hem och hon hade köpt bikinin jag vill ha till mig!! =D Men hon var så virrig idag att hon glömde köpa underdelen till och köte ist två överdelar !?!? HAHA! Och det roliga var att hon hade inte råkat köpa två av samma, utan hon hade gått och letat och tagit en annan överdel som jag inte ens hade bett om ?!!? HAHHA! Men hon ska lämna tillbaka den ena överdelen imorgon och köpa underdelen som hon skulle ha köpt ist. Kan lägga ut bild på den imrgon :)

Vi åt då sedan plättar till lunch och sen åkte vi iväg och handlade och köpte nya nylonstrumpor som jag ska ha imorgon. Vi ska ju nämligen ta ett roligt kort imorgon eftersom vi går ut nian ;P
Det ska se ut som vi ska till stranden eftersom vi vann bästa nian i höstas och vann då en klassresa till Piteå havsbad med hotell och allt! =D Och dit ska vi på torsdag, så det ska bli skiit kul! Hoppas det bara blir fint väder imorgon, annars kommer det se ganske konstigt ut, haha! xD några ska stå i bikini, badshorts, handuk, shorts och linne, badringar och andra flyt grejer. Men nu ska jag kila iväg till tvn och se Big Brother, hejsvejs! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback