Isabell - Interner var helt borta !? :S

Hejsan.

Asså förlåt så hemskt mycket för att jag inte uppdaterat på typ fem dagar, men det har varit något fel på mitt internet i typ fem dagar, så jag har inte kunnat blogga eller göra någonting på internet... :(
Men det är inte bara jag som haft så.

Ni kanske undrar vad jag gör uppe så här tidigt på en Lördag ?? Jo men jag ska nämligen på hopptävling! =D
Somnade igår typ 01:00, och klev upp 06:00... Så det var vääääldigt drygt.. -.-
Men nu ska jag börja traska ner till vägen där min kusin kommer och hämtar upp mig. Jag ska nämligen fota och filma när hon hoppar. Första klassen är 1 meter klockan 09:00 typ, och andra sa hon va typ halv elva eller elva, och då vare 110 cm. Så vi får lycka henne lycka till!! =D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback